Artikkelit

Juoksuohjelma 5km ja 10km matkoille

Juoksuohjelma 5 km ja 10 km matkoille

31.08.2020 2 min lukuaika

Juoksuohjelman laatimisessa tulee ottaa huomioon monta asiaa. Juoksuohjelman olisi hyvä koostua neljästä peruspilarista, joista ensimmäiset asiat ovat kestävyysharjoittelu ja lihaskunto. Mitä muuta tulee ottaa huomioon? Lue lisää!
Lue lisää
Terveelliseen ruokavalioon kuuluvia raaka-aineita kuten kasviksia. Miten valita sopiva dieetti laihdutukseen?

Mikä ruokavalio laihdutukseen? 4 asiaa ratkaisevat

06.08.2020 3 min lukuaika

Maailma on täynnä dieettejä, mistä osaa valita sen oikean? Huomioi ainakin nämä neljä asiaa ennen dieetin aloittamista.
Lue lisää
Dynaaminen venyttely on liikkuvaa venyttelyä. Toispolviasento ja kädet ylös -asento venyttää lonkankoukistajia.

Dynaaminen venyttely - 3 helppoa liikettä

30.07.2020 2 min lukuaika

Dynaaminen venyttely on liikkuvaa venyttelyä ja se auttaa avamaan kropan jumeja. Kokeile näitä kolmea liikettä ja ota ne osaksi päivittäistä kehonhuoltoa!
Lue lisää

Superdieetti kilpailun voittajat

SUPERDIEETTI-kilpailun voittajat on valittu!

23.07.2020 1 min lukuaika

6.4.2020 alkaneen 12-viikkoisen Superdieetin kunniaksi järjestettiin kilpailu, johon osallistuneilla oli mahdollisuus voittaa 1000e. Kilpailu on nyt päättynyt ja tässä on voittajat!
Lue lisää
Selkä jumissa? Näillä fysioterapeuttien suosittelemilla liikkeillä pääset alkuun.

Selkä jumissa? Tee nämä 4 liikettä, jotka auttavat

23.07.2020 2 min lukuaika

Selkä jumissa, kuulostaako tutulta? Näillä fysioterapeuttien suosittelemilla liikkeillä pääset alkuun. Kokeile heti!
Lue lisää
Adho mukha svanasana eli alaspäin katsova koira on yksi tunnetuimmista jooga-asennoista.

Yleisimmät jooga-asennot eli asanat tutuksi

20.07.2020 5 min lukuaika

Jooga tekee hyvää sekä mielelle että keholle. Joko tunnet nämä yleisimmät asanat eli jooga-asennot, jotka sopivat myös joogaa aloitteleville?
Lue lisää

Toiminnallinen harjoittelu sisältää paljon liikuntaa, johon hyödynnetään paljon eri apuvälineitä kuten laatikot.

Kolme syytä aloittaa toiminnallinen harjoittelu

16.07.2020 2 min lukuaika

Toiminnallinen harjoittelu tarkoittaa yksinkertaisesti oman kehon treenaamista ja tehostamista erilaisilla keinoilla. Lue huippuvalmentaja Jessica Reimanin listaamat kolme syytä miksi sinun kannattaisi aloittaa toiminnallinen harjoittelu. 
Lue lisää
Mitä ketogeenisessa ruokavaliossa saa syödä? Ainakin avocadoa.

Mitä ketogeenisessä ruokavaliossa saa syödä?

08.07.2020 4 min lukuaika

Kiinnostaako ketoilu mutta mietit mitä ketogeenisessä ruokavaliossa saa syödä? Valmentaja Saila Hilvola kirjoitti informatiivisen artikkelin mitä ruoka-aineita ketogeeniseen ruokavalioon yleisesti ottaen kuuluu. Lue lisää!
Lue lisää
Säännöllisellä joogaharjoittelulla on monia terveyshyötyjä, kertoo Katja Kivijärvi.

Joogan terveysvaikutukset - totta vai tarua?

17.06.2020 3 min lukuaika

Joogan terveysvaikutukset - onko niitä olemassa ja mitä ne voivat mahdollisesti olla? Joogaopettaja Katja Kivijärvi kirjoitti blogiimme yleisimmistä joogan terveysvaikutuksista.
Lue lisää

Nainen iloitsee liikunnasta. FITFARMin uuden Eroon rapakunnosta 30 päivässä -kurssin avulla kohotat kuntoasi tehokkaasti.

Heitä hyvästit rapakunnolle ja nauti liikkumisesta

28.04.2020 2 min lukuaika

Rapakunnosta eroon 30 päivässä -kurssi syntyi asiakkaidemme toiveesta, sillä saimme jatkuvasti pyyntöjä, että meillä olisi ohjelma heille, jotka aloittavat liikkumisen ihan alusta. Jos haaveilet paremmasta kunnosta ja olet jämähtänyt sohvalle, lue lisää.
Lue lisää
Stressaantunut nainen. FITFARMin Stressi haltuun -valmennuksen avulla lievität stressin oireita päivittäisten työkalujen avulla.

Mistä tunnistan liiallisen kuormittavan stressin?

21.04.2020 1 min lukuaika

Mistä tunnistan kuormittavan stressin? Stressivalmentaja Miia Huitti kirjoitti stressistä. Jos sinulla on näitä oireita, on tärkeää tehdä asialle jotain!
Lue lisää
Hiilihydraatin lähteitä

Hiilaridieetti - kenelle ja miksi?

18.04.2020 2 min lukuaika

Kun aloitetaan dieetti, ruokavaliomuutokset yleensä koskevat hiilihydraatteja, eli kyseessä on ns. "hiilaridieetti". Ruokavalio, joka sisältää vähän hiilihydraatteja on hyvä valinta painonpudotukseen ja rasvanpolttoon mutta sen kanssa pitää olla tarkkana jos liikuntaa tulee harrastettua paljon.
Lue lisää


Liity uutiskirjeemme tilaajaksi!