Artikkelit

Treenaava nainen. Bikini Challenge® on kaikille treenaamisesta ja treeniohjelmasta kiinnostuneille naisille.

5 syytä miksi uudistunut Bikini Challenge® sopii sinulle

23.02.2021 2 min lukuaika

Uudistimme suositun Bikini Challenge® -valmennuksen täysin! Valmentaja Harri Forsberg, yksi Suomen menestyneimmistä naisten fysiikkavalmentajista, listaa 5 syytä miksi sinunkin pitäisi lähteä mukaan uudistuneeseen valmennukseen!
Lue lisää
Nainen treenaa kuntosalilla.

5 syytä siihen, miksi pakarat eivät kehity ja vatsapalat eivät tule esiin

09.02.2021 1 min lukuaika

Valmentaja Harri Forsberg kertoo 5 syytä siihen, miksi pakarat eivät kehity ja vatsapalat eivät tule esiin!
Lue lisää
Meal preppingiin sopiva herkullisen näköinen annoskuva kanasta, riisistä, salaatista ja hedelmistä.

6 vinkkiä meal preppingiin!

08.02.2021 2 min lukuaika

Mitä on meal prepping? Kuinka päästä alkuun? Tässä artikkelissa on vastattu mm. näihin kysymyksiin, sekä listattu valmentaja Saila Hilvolan 6 vinkkiä helpottamaan preppausta!
Lue lisää

Nainen katselee maisemia onnellisena. Helpota stressiäsi ja opi stressinhallintaa FITFARMin Stressi haltuun - valmennuksessa.

Vinkkejä stressin vähentämiseen

19.01.2021 2 min lukuaika

Stressivalmentaja Miia Huitti kertoo mitä stressi on ja kuinka saat sen haltuun. Lue vinkkejä stressinhallintaan ja opi myös miksi stressireaktio on meille elintärkeä!
Lue lisää
Toiminnallinen harjoittelu kuntosalilla. Kokemuksia FITFARM NEXT LEVEL.

MARKKINOINTITIIMI TESTAA - NEXT LEVEL -valmennus

15.12.2020 4 min lukuaika

Kun luet jatkuvasti huikeita NEXT LEVEL -valmennuksen asiakaspalautteita, ei ole muuta vaihtoehtoa kuin lähteä testaamaan itsekin valmennusta! Millainen valmennus oli ja oliko se palautteiden mukainen? Lue blogista!
Lue lisää
Nainen hyppää ilmaan ja on kiitollinen elämästä.

Meditaatio, kiitollisuus ja arvot

15.12.2020 2 min lukuaika

Sanotaan, että eläminen menneisyydessä masentaa helposti. Tämän vuoksi onkin tärkeää keskittyä hetkeen: mitä nyt tapahtuu, mistä olen tällä hetkellä kiitollinen? Lue ajatuksia meditaatiosta, kiitollisuudesta ja arvoista!
Lue lisää

Nainen tekee voimaharjoittelua kuntosalilla.

Voimaharjoittelu ennalta ehkäisee vaivoja ja vahvistaa kehoasi, osa 2.

08.12.2020 2 min lukuaika

Voimaharjoittelu on terveydelle hyödyllistä ja se sopii kaikille iästä riippumatta. Mitä hyötyjä voimaharjoittelusta on terveydelle? Lue blogista!
Lue lisää
Nainen hyppää ilmaan iloisena. Tavoitteet on mahdollista saavuttaa Flassi® -valmennuksen avulla.

Pienet voitot ja sisäinen puhe

27.11.2020 2 min lukuaika

Muutoksen tekeminen ei ole helppoa mutta se on mahdollista. Miten muutos on mahdollista tehdä ja miten tavoitteita voi saavuttaa? Flassi® -menetelmän kehittänyt Laura Seppälä (Ph.D.) kertoo salaisuuden muutoksen tekemiseen!
Lue lisää
FITFARMin keto-valmennusten ruokavalioon sopivia ruoka-aineita. Lohi, parsa, pähkinöitä, avocado, öljyä, parsakaalta ja siemeniä.

KETO49®-valmennuksen ruokavalioiden ideologia

20.11.2020 2 min lukuaika

Yleisesti oletetaan, että ketogeeninen ruokavalio sisältää aina pekonia, voita ja kermaa. Näin ei kuitenkaan ole FITFARMin keto-valmennuksissa, jotka perustuvat terveellisiin ruoka-aineisiin sekä tyydyttymättömiin kasviperäisiin rasvoihin. Lue lisää keto-valmennusten ideologiasta.
Lue lisää

Äiti ja lapsi. Äitiysfysioterapeutti vastaa usein kysyttyihin kysymyksiin vatsalihasten erkaumasta.

Äitiysfysioterapeutti vastaa - vatsalihasten erkauma

12.11.2020 2 min lukuaika

Tiesitkö, että vatsalihasten erkauma on täysin normaali ilmiö? Varsinaiseksi ongelmaksi sitä kutsutaan silloin kun vatsalihakset eivät palaudu ja niiden väliin jää rako. Äitiysfysioterapeutit vastaavat tässä blogikirjoituksessa useimpiin vatsalihasten erkaumiin liittyviin kysymyksiin!
Lue lisää
Mies huolehtimassa päivittäisestä aktiivisuudesta koiran kanssa.

Mikroruoasta mikrotreeneihin

05.11.2020 4 min lukuaika

Tiesitkö, että jo tuolilta nouseminen puolen tunnin välein auttaa sinua ehkäisemään lähes kaikki tuki- ja liikuntaelimistöön kohdistuvat terveyshaitat? Koska istumme ja elämme melko passiivisesti, apuna ovat mikrotreenit.
Lue lisää
Nainen kuntosalilla iloisena. Voimaharjoittelu vahvistaa kehoa.

Voimaharjoittelu ennaltaehkäisee vaivoja ja vahvistaa kehoasi, osa 1.

22.10.2020 1 min lukuaika

Voimaharjoittelu ei ole yhtä kuin salin nurkassa rautaa nostava karju ja pölyävä magnesium - se on paljon muutakin! Voimaharjoittelusta on hyvä pitää huolta koko elämän ajan koska sen avulla voi ennaltaehkäistä vaivoja ja vahvistaa kehoa.
Lue lisää


1 2 3 17 Seuraava

Liity uutiskirjeemme tilaajaksi!