Artikkelit

Nainen hyppää ilmaan iloisena. Tavoitteet on mahdollista saavuttaa Flassi® -valmennuksen avulla.

Pienet voitot ja sisäinen puhe

27.11.2020 3 min lukuaika

Muutoksen tekeminen ei ole helppoa mutta se on mahdollista. Miten muutos on mahdollista tehdä ja miten tavoitteita voi saavuttaa? Flassi® -menetelmän kehittänyt Laura Seppälä (Ph.D.) kertoo salaisuuden muutoksen tekemiseen!
Lue lisää
FITFARMin keto-valmennusten ruokavalioon sopivia ruoka-aineita. Lohi, parsa, pähkinöitä, avocado, öljyä, parsakaalta ja siemeniä.

KETO49®- ja KETO365® -valmennusten ruokavalioiden ideologia

20.11.2020 3 min lukuaika

Yleisesti oletetaan, että ketogeeninen ruokavalio sisältää aina pekonia, voita ja kermaa. Näin ei kuitenkaan ole FITFARMin keto-valmennuksissa, jotka perustuvat terveellisiin ruoka-aineisiin sekä tyydyttymättömiin kasviperäisiin rasvoihin. Lue lisää keto-valmennusten ideologiasta.
Lue lisää
Äiti ja lapsi. Äitiysfysioterapeutti vastaa usein kysyttyihin kysymyksiin vatsalihasten erkaumasta.

Äitiysfysioterapeutti vastaa - vatsalihasten erkauma

12.11.2020 2 min lukuaika

Tiesitkö, että vatsalihasten erkauma on täysin normaali ilmiö? Varsinaiseksi ongelmaksi sitä kutsutaan silloin kun vatsalihakset eivät palaudu ja niiden väliin jää rako. Äitiysfysioterapeutit vastaavat tässä blogikirjoituksessa useimpiin vatsalihasten erkaumiin liittyviin kysymyksiin!
Lue lisää

Mies huolehtimassa päivittäisestä aktiivisuudesta koiran kanssa.

Mikroruoasta mikrotreeneihin

05.11.2020 4 min lukuaika

Tiesitkö, että jo tuolilta nouseminen puolen tunnin välein auttaa sinua ehkäisemään lähes kaikki tuki- ja liikuntaelimistöön kohdistuvat terveyshaitat? Koska istumme ja elämme melko passiivisesti, apuna ovat mikrotreenit.
Lue lisää
Nainen kuntosalilla iloisena. Voimaharjoittelu vahvistaa kehoa.

Voimaharjoittelu ennaltaehkäisee vaivoja ja vahvistaa kehoasi, osa 1.

22.10.2020 1 min lukuaika

Voimaharjoittelu ei ole yhtä kuin salin nurkassa rautaa nostava karju ja pölyävä magnesium - se on paljon muutakin! Voimaharjoittelusta on hyvä pitää huolta koko elämän ajan koska sen avulla voi ennaltaehkäistä vaivoja ja vahvistaa kehoa.
Lue lisää
Nopea venyttely koko vartalolle

Nopea venyttely koko vartalolle

15.10.2020 2 min lukuaika

Venyttelystä ja kehonhuollosta on paljon hyötyä palautumiseen ja kehittymiseen. Tällä valmentaja Roosa Koistisen tekemällä nopealla venyttelyllä saat vetreyttä kroppaan. Kokeile heti!
Lue lisää

Vaihdevuodet koskettavat naisia 45-55 vuoden iässä.

Uskalla puhua vaihdevuosista ääneen

30.09.2020 2 min lukuaika

Nyt puhutaan vaihdevuosioireista! Ei enää häpeää, nolostelua tai suljettuja Facebook-keskusteluja!
Lue lisää
Aikuinen nainen. Vaihdevuodet voivat aiheuttaa oireita, joihin voi myös itse vaikuttaa.

Näin vaikutat itse vaihdevuosioireisiisi

22.09.2020 2 min lukuaika

Suurimmalla osalla naisista vaihdevuodet sijoittuvat noin 45 ja 55 ikävuoden väliin. Vaihdevuodet aiheuttavat erilaisia oireita, jotka ovat täysin normaaleja, mutta voivat tuntua hankalilta. Lue vinkit miten voit itse vaikuttaa vaihdevuosioireisiisi!
Lue lisää
Nainen treenaa ulkona syksyisellä kelillä. FITFARM SPORT on suosittu valmennus johon sinunkin kannattaa lähteä mukaan!

8 Syytä lähteä Sportiin mukaan

15.09.2020 4 min lukuaika

SPORT™ on huippusuosittu verkkovalmennus kaikille aktiivisuudesta pitäville ihmisille. Listasimme 8 syytä miksi sinunkin kannattaisi lähteä mukaan tähän huippuun porukkaan, lue lisää!
Lue lisää

Liikunta on parasta aivojumppaa

Liikunta on parasta aivojumppaa

09.09.2020 2 min lukuaika

Liikunnalla on monia hyötyjä ja se vaikuttaa positiivisesti myös mielen hyvinvointiin ja stressin määrään. Tiesitkö, että liikunta vaikuttaa myös aivojen ja muistin hyvinvointiin, eli liikunnalla voi jumpata myös aivoja!
Lue lisää
Stressinhallinta ja stressitasapaino on mahdollista saavuttaa FITFARMin liikunnallisten valmennusten avulla.

Hyvä stressitasapaino saavutetaan näin

01.09.2020 2 min lukuaika

Stressinhallinta pitäisi olla käynnissä joka päivä, ei vain silloin kuin stressin oireet ovat pahoja. Ehkä parhain työkalu stressinhallintaan on säännöllinen liikunta sillä se auttaa stressitasapainon tavoittamisessa. Miten liikunta toimii stressinhallinnassa, lue blogistamme!
Lue lisää
Juoksuohjelma 5km ja 10km matkoille

Juoksuohjelma 5 km ja 10 km matkoille

31.08.2020 2 min lukuaika

Juoksuohjelman laatimisessa tulee ottaa huomioon monta asiaa. Juoksuohjelman olisi hyvä koostua neljästä peruspilarista, joista ensimmäiset asiat ovat kestävyysharjoittelu ja lihaskunto. Mitä muuta tulee ottaa huomioon? Lue lisää!
Lue lisää


1 2 3 17 Seuraava

Liity uutiskirjeemme tilaajaksi!