Artikkelit

KETO49®-ketodieetin ruokavalioon sopiva kukkakaalipaistos. Lue kokemuksia KETO49®-valmennuksesta.

KETO49® - asiakkaiden kokemuksia

29.07.2019 3 min lukuaika

KETO49®-rasvanpolttodieettimme on saavuttanut huikean suosion! Lue asiakkaiden kokemuksia KETO49®-valmennuksestamme! 
Lue lisää
bulls all out valmennuksessa voi kasvattaa lihasta tai polttaa rasvaa

Ryhtyisinkö dieetille vai kasvattaisinko lihasta ensin?

24.07.2019 3 min lukuaika

Meiltä kysytään paljon, että pitääkö ensin kasvattaa lihasta vai polttaa rasvaa. Oikeaa vastausta ei ole, vaan vaakakupissa painavat aina se, mitä olet tehnyt aiemmin, missä olet nyt ja missä haluat olla vuoden päästä. Tässä kuitenkin muutama vinkki valintasi avuksi!
Lue lisää
fitfarm asiakkaat kertovat bikini challenge kokemuksia

Bikini Challenge -kokemuksia

24.07.2019 5 min lukuaika

Bikini Challenge, BC tai Biksu - rakkaalla lapsella on monta nimeä! Pyysimme osallistujia kertomaan, mitä valmennus heille tarkoittaa, ja täytyy sanoa, että melkein tuli tippa linssiin näitä tekstejä lukiessa!
Lue lisää

fitfarm keto49 on ketogeeninen ruokavalio, jolla voi polttaa rasvaa ja laihtua

Let’s talk about (ketogenic) diet!

24.07.2019 4 min lukuaika

Mitä tarkoitetaan sanalla dieetti ja miten se liittyy KETO49-valmennukseen? Onko ketogeeninen dieetti sama asia kuin ketogeeninen ruokavalio tai elämäntapa? Käydäänpä faktat läpi yhdessä!
Lue lisää
run juoksuvalmennuksessa opit myös askelrytmin merkityksestä juoksutekniikan hiomisessa

Askelrytmillä on iso merkitys juoksun sujumisessa!

24.07.2019 2 min lukuaika

Miten omaa juoksua voi kehittää? Tiesitkö että esimerkiksi askelrytmillä on merkitystä sujuvaan, turvalliseen ja kehittävään juoksutekniikaan? Valmentaja Teemu Lemmettylä käy läpi juoksutekniikan perusosia!
Lue lisää
juoksija lenkkeilee kovaa vauhtia run juoksuvalmennuksen ohelmalla

Voimasta vauhtia ja vammavapaita harjoituspäiviä juoksijalle

24.07.2019 1 min lukuaika

Miten voimaharjoittelulla voi parantaa juoksutekniikkaa, kestävyyttä ja ehkäistä vammariskejä juoksuharrastuksessa? Valmentaja Teemu Lemmettylä kertoo miten voimaharjoittelulla voi olla iso vaikututs juoksun sujuvuuteen!
Lue lisää

fitmama valmennuksessa ohjeistetaan turvalliseen treeniin synnytyksen jälkeen

Treenaaminen synnytyksen jälkeen – miten lähden liikkeelle?

15.07.2019 2 min lukuaika

Treenaaminen on aloitettava varovaisesti synnytyksen jälkeen ja on hyvä aloittaa tärkeimmistä lihaksista, nimittäin lantionpohjalihaksista.
Lue lisää
Raskaanaoleva nainen. Mitä raskaana ollessa saa syödä ja mitä raskausajan ruokavalioon kuuluu?

Raskausajan ruokavalio

12.07.2019 3 min lukuaika

Äidin tulee pitää huolta ruokavaliostaan imetyksen ja raskauden aikana, jotta jaksaminen ja ravinteiden saanti varmistuvat!
Lue lisää
5 vinkkiä juhannuspöhön taltuttamiseen

5 vinkkiä juhannuspöhön taltuttamiseen

24.06.2019 2 min lukuaika

Näillä viidellä kätevällä vinkillä parannat juhannuksen tuoman pöhötyksen nopeasti ja palaat takaisin arkeen. Korjaa oloasi terveellisen ruokavalion, vedenjuonnin, levon ja treenin avulla ja kohta olet taas iskussa!
Lue lisää

Lapset hyppelemässä säkeillä. Mökkiolympialaislajeja FITFARMin tapaan.

Kesän paras treenivinkki: Mökkiolympialaiset!

20.06.2019 2 min lukuaika

Lue lisää
alpha x valmentaja markus koivula vetää maasta. Maastaveto on loistava liike tuomaan raskasta mekaanista kuormaa treeniin

Lihaskasvun mekanismit

20.06.2019 3 min lukuaika

Lihasten kasvattaminen vaatii pitkäjänteistä työtä, mutta se kannattaa. Moni havittelee lihaskasvua tietysti näyttävän fysiikan vuoksi, mutta lihasmassasta on paljon hyötyä myös terveydellisestä näkökulmasta. 
Lue lisää
alpha x valmentaja markus koivula treenaa salilla alataljaa hybridijakoisella ohjelmalla

Treeniohjelmien hybridijakoisuus, eli yhdistelmäjaot

19.06.2019 2 min lukuaika

Hybridijakoisessa treeniohjelmassa treenataan lihasryhmät useamman kerran läpi viikon aikana ja saadaan näin tehokkaita lihaskasvuärsykkeitä useamman kerran viikossa.
Lue lisää


Liity uutiskirjeemme tilaajaksi!