12.04.2019 1 min lukuaika

Koti tarvitsee konmarittamista, keho tarvitsee Fitmamattamista.
Oletko kuullut äideistä, jotka ovat jatkuvasti väsyneitä, turvoksissa, eivät ole jaksaneet liikkua, keho ei ole tuntunut omalta, he ovat syöneet mitä sattuu…
Sitten on tapahtunut jotain?
Heistä on tullut energisiä, iloisia, harrastavat liikuntaa, syövät terveellisesti, jaksavat tehdä kotitöitä sekä hoitaa vauvaa.
He ovat alkaneet Fitmamattamaan!
Stepit ovat aika yksinkertaiset, mutta tämä ei silti sovi kaikille.
Ensimmäinen asia on siirtyä puhelimen/tietokoneen kanssa sohvalta lattialle.
Sähköpostiin tulleilla salaisilla tunnuksilla pääsee kirjautumaan Fitmaman pääalttarille.
Sieltä löytyy ohjelma, joka yksinkertaisuudessaan toimii niin, että painat vain play-nappia ja liikehdit videon tahtiin. Sinun ei tarvitse miettiä mitä liikkeitä tekisit, koska kaikki on mietitty puolestasi. Kaikki harjoitukset ovat mietitty synnyttäneelle naiselle sopivaksi. Sellaisiksi, että lihaskunto paranee, keho voimistuu ja olo kevenee. 
Äitien kiireinen arki on otettu huomioon ja päivän treenin voi tehdä vaikka vaunujen kanssa ulkoillessa. 
Fitmamattamisessa heitetään hyvästit epäterveelliselle ruualla ja tilalle tulee terveellistä, ravintopitoista, lisäbuustia antavaa perusruokaa. Saatat löytää aivan uusia makujakin ja sellaisia herkkuja, joita et ole koskaan kokeillut.Tätä ruokaa voi mainiosti syödä myös muut perheenjäsenet. Vaarana tosin on koko perheen energisyyden lisääntyminen. 
Olemme huomanneet, että fitmamattaminen toimii parhaiten porukassa. Siksi olemme keräämässä uutta Fitmama -ryhmää! Aloitamme 29. huhtikuuta. Tähän ryhmään voi tulla kaikki, jotka haluavat haluavat lisää virtaa arkeen ja terveellisiä elintapoja.
 
Haluatko sinä aloittaa Fitmamattamisen ja lähteä 6 viikon matkalle mukaan? Klikkaa tästä ja aloita meidän kanssa Fitmamattaminen >>  LUE LISÄÄ!
Artikkelin kirjoitti FitMama®-valmentaja Maija Kiljunen

LIITY SÄHKÖPOSTILISTALLE JA SAA ILMAISIA VINKKEJÄ