21.01.2019 1 min lukuaika



"Aloitin 29.10. Superdieetti®-valmennuksen 2016 vuoden ohjeilla, kun valmennus jäi silloin monien tekosyiden takia käymättä läpi.

Syksyllä vietetyt kaksi kesälomaviikkoa oli hyvä alkusysäys eroprosessin lisäksi Superdieettiin. Pidin jääkaapin ovessa lappusta, jonne oli ruudukkoihin merkitty päivien ruoka-annokset ja "rasti ruutuun" -tyylillä mentiin ensimmäiset viikot, jotta muistin syödä ja muistinkin syödä hyvin. Vaikka syksy ja alkutalvi on ollut henkisesti hyvin raskas, Superdieetin tuoma ryhti ja treenit ovat olleet jaksamisen kulmakiviä. Jouluna hölläsin otetta ja söin hiukan suklaata, mutta pyhien jälkeen siirryin tuttuun ja turvalliseen takaisin.

Jälkeen-kuvat ovat samalla aloituskuvat nyt alkavaan Sport -valmennukseen. Odotan innolla tuloksia! Ja kohonnutta ruokamäärää :D Maaliskuussa on kolmekymppiset ja tarkoitus olisi olla fyysisesti parhaassa kunnossa tähän mennessä elämää :)

Painoa lähti päälle 7 kiloa (kävi myös -9 kg jossain vaiheessa). Vyötärön ympärys pieneni 13.5 cm, reidestä lähti 7 cm. Vaatteet tuntuu päällä mukavilta ja monet "pieneksi" todetut housut mahtuu heittämällä jalkaan!

Tuhannet kiitokset koko tiimille näistä ohjeista, tsempeistä ja panoksesta <3

- Minna"

 

Minna noudatti Superdieetti®-valmennuksen ohjeita

LIITY SÄHKÖPOSTILISTALLE JA SAA ILMAISIA VINKKEJÄ