Turvallista harjoittelua kaikille äideille

Äitiys on elämässä jännittävää aikaa. Vauvaa odotetaan innolla ja pienokaisen synnyttyä alkaa täysin uusi elämänvaihe. Pelkkä arki ei kuitenkaan muutu – myös äidin keho kokee muutoksia sekä odotusaikana että synnytyksen jälkeen. Näihin muutoksiin liittyy usein isoja kysymyksiä sekä epävarmuutta erityisesti harjoittelun näkökulmasta: milloin ja miten harjoittelu kannattaa aloittaa? Entä miten synnytykseen voi valmistautua harjoituksilla?

Koska haluamme, että harjoittelu on kaikille helppoa ja turvallista, olemme FITFARMilla luoneet valmennuksia täysin äitejä ajatellen. Valmennuksia on suunniteltu äitiyden eri vaiheisiin – osan voi aloittaa heti raskaudesta kuultaessa, osa taas on suunniteltu synnytyksen jälkeiseen hyvinvointiin.

Valmennukset äitiyden eri vaiheisiin

column_1_image.alt

FitMama®

FitMama-valmennuksessa yhdistetään kotona treenaaminen terveelliseen ruokavalioon, joka soveltuu myös imettäville äideille. Valmennuksen voit aloittaa, kun synnytyksestä on kulunut vähintään 3-4 kk ja koet olevasi täysin palautunut synnytyksestä. Valmennus soveltuu myös raskausaikaan.

Tule mukaan!

column_2_image.alt

Pysy kunnossa raskausaikana, 7pv

Tämä seitsemän päivää kestävä kurssi on äitiysfysioterapeuttien suunnittelema paketti helppoja harjoitteita, joiden avulla pystyt aloittamaan raskaudenaikaisen harjoittelun. Harjoitteiden tekemisen voit aloittaa missä vaiheessa odotusaikaa tahansa.

Tule mukaan!

column_3_image.alt

Pysy kunnossa raskausaikana, 21pv

Tämän 21-päiväisen kurssin harjoitukset tukevat raskausaikaa sekä auttavat yleisimpiin raskausaikana esiintyviin ongelmiin. Kurssilla myös valmistaudutaan synnytykseen vahvistamalla lantionpohjan lihaksia. Harjoitteiden tekemisen voit aloittaa vaikka heti raskaudesta kuullessasi.

Tule mukaan!

column_1_image.alt

Äidit kuntoon, 7pv

Tämän 7-päivän kurssi on suunniteltu auttamaan äitiä synnytyksestä palautumisessa ja synnytyksen jälkeisen harjoittelun turvallisessa aloittamisessa. Voit aloittaa kurssin vaikka heti synnytyksen jälkeen.

Tule mukaan!

column_2_image.alt

Äidit kuntoon, 21pv

Tämän 21-päivän kurssi auttaa uusia äitejä aloittamaan lihaskuntoharjoittelun turvallisesti. Päivittäisistä harjoituksista muodostuu kurssin aikana kolme erilaista treeniohjelmaa, joilla harjoittelu sujuu myös kurssin päättymisen jälkeen. Kurssin voit aloittaa heti lopputarkastuksen jälkeen.

Tule mukaan!

LIITY SÄHKÖPOSTILISTALLE JA SAA ILMAISIA VINKKEJÄ