block_image.alt

Tiesitkö, että voit suorittaa osan FITFARMin valmennuksista samaan aikaan toisten valmennusten kanssa?

Vaikka jokainen FITFARMin valmennus on jo itsessään täysipainoinen kokonaisuus, näillä saat irti vielä enemmän. Suorita useampi valmennus rinnakkain ja muotoile täydellinen kokonaisuus juuri sinulle!

Joskus ruokavaliovalmennuksen lisäksi alkaakin kaipaamaan liikuntaa tai urheilullisemman valmennuksen tiimellyksessä huomaa omasta kehosta kolotuksia sekä jumeja, joita ei ole ennen edes ehtinyt tiedostaa. Tällöin helppo ratkaisu on valita jo suorituksessa olevan valmennuksen seuraksi juuri omia toiveita ja tarpeita vastaava valmennus, joka syventää sekä muokkaa kokonaisuutta juuri sinulle sopivaksi.

Alta näet listan yleisimmistä valmennuksista, joilla tuot helposti vähän lisää muihin valmennuksiin. Toivottavasti sinäkin löydät omasi!

Näillä saat mistä vain valmennuksesta vielä enemmän:

column_1_image.alt

FLOW

Huolla kehoasi, rentoudu ja rauhoitu lempeässä FLOW-valmennuksessa, jossa yhdistyvät jooga, pilates ja rentoutus. Tällä valmennuksella saat kehollesi liikkuvuutta ja mielellesi lepoa.

column_2_image.alt

Stressi haltuun

Jos stressi tuntuu painavan päälle ja kaipaat helppoja harjoituksia sen hallitsemiseen, löytyy tästä valmennuksesta sinulle käytännön työkaluja.

column_3_image.alt

Niskat kuntoon

Tämä kurssi on sinua varten, jos kärsit jäykästä niskasta tai hartiasi ovat jumissa, haluaisit lisätä niskan ja hartioiden liikkuvuutta, vahvistaa alueen lihaksia ja oppia rentouttamaan niska-hartiaseutuasi.

column_1_image.alt

Selkä kuntoon

Kankea ja heikko selkä saattavat rajoittaa elämää, mutta selän vahvistaminen ilman asiantuntijan ohjausta voi tuntua haastavalta. Tämä kurssi pitää kuitenkin huolta, että oppiminen tapahtuu sopivassa rytmissä ja selkeillä, kokeneiden fysioterapeuttien laatimilla harjoitteilla.

column_2_image.alt

Lantionpohjan lihakset kuntoon

Opi treenaamaan lantionpohjan lihaksiasi ja saa lisää vahvuutta. Kurssin harjoitukset vahvistavat, rentouttavat ja venyttävät lantionpohjan lihaksia. Kaikki harjoitukset ovat lantionpohjaan erikoistuneiden fysioterapeuttien laatimia.

column_3_image.alt

Lantionpohjan lihasten tehokuuri

Nopea aloitus lantionpohjan lihasten harjoittelun aloittamiseen. Viikossa opit lantionpohjan lihasten harjoittelun perusteet ja pääset alkuun lantionpohjan lihaksiin erikoituneiden fysioterapeuttien avustuksella.

Näillä saat ruokavaliovalmennukseesi lisää tehoa:

column_1_image.alt

HOME easy

Valmennus naisille, jotka haluavat aloittaa kotitreenaamisen, mutta joiden taustalla ei ole paljoa liikuntakokemusta. Helppo, hyväntuulinen ja motivoiva valmennus.

column_2_image.alt

HOME intense

Liikkumiseen jo tottuneempien kotitreenivalmennus, jossa lähdetään saavuttamaan tavoitteita ja nostetaan rimaa korkeammalle.

column_3_image.alt

TINY WAIST™

Tavoitteena tiiviimpi, ryhdikäs, litteämpi sekä vahvempi keskivartalo? Tämän kurssin harjoitukset tuovat tuloksia keskivartaloon ja voit suorittaa sen omassa tahdissasi.

Käynnissä FLOW- tai HOME-valmennus? Täydennä tällä!

column_1_image.alt

column_2_image.alt

VHH

Tämä vähähiilihydraattinen ruokavaliovalmennus on painonhallintaa ilman kituuttamista, ihan tavalliseen arkeen sopien.

column_3_image.alt


LIITY SÄHKÖPOSTILISTALLE JA SAA ILMAISIA VINKKEJÄ