block_image.alt

Pidä itsestäsi huolta

Kaiken kiireen keskellä saatamme helposti unohtaa kehonhuollon ja rauhoittumisen tärkeyden. Tämän takia FITFARM tarjoaa myös näihin osa-alueisiin pureutuvia valmennuksia. Voit lähteä etsimään rauhallista ja kehoa huoltavaa harjoitusta tai vaikka helpottamaan stressin vaikutusta omassa arjessasi. Huolehtimalla sekä kehosi että mielesi hyvinvoinnista teet itsellesi hyvää. Lämpimästi tervetuloa mukaan valmennuksiin!

Valmennuksia mielelle

column_1_image.alt

Stressi haltuun

Nimensä mukaisesti valmennuksessa opetellaan käsittelemään stressiä ja etsitään sen hallitsemiseen käytännön työkaluja. Tavoitteena on löytää arkeen toimintamalleja, oppia tiedostamaan oma stressi sekä saavuttaa stressittömämpi arki.

column_2_image.alt

FLOW

FLOW-valmennukseen sisältyvät joogan ja pilateksen lisäksi myös rentoutusharjoitukset, joiden avulla pääset lepuuttamaan mieltäsi samalla, kun kehoa huoltavat liikkeet hellivät kokonaisvaltaisesti kehoa.

column_3_image.alt

Valmennuksia niskalle

column_1_image.alt

Apua niskakipuun

Kun niskaan särkee ja niskakivut vaivaavat akuutisti, löydät tästä valmennuksestasi itsellesi ohjeita sen lievittämiseen. Kurssi järjestetään yhteistyössä Fysioksen fysioterapeuttien kanssa.

column_2_image.alt

Niskat kuntoon

Jos kaipaat niskallesi ja hartioillesi lisää vahvuutta tai kärsit jäykästä niska-hartiaseudusta, tämä valmennus on sinulle. Kurssin kaikki harjoitukset ovat fysioterapeuttien laatimia ja niiden avulla vahvistat sekä vetreytät niskojasi turvallisesti sekä tehokkaasti.

column_3_image.alt

Valmennuksia selälle

column_1_image.alt

Apua selkäkipuun

Tämä valmennus keskittyy akuutin selkäkivun ja selkäsäryn katkaisemiseen. Pääset tekemään viikon ajan fysioterapeuttien laatimia harjoituksia ja löydät tapoja helpottaa kipua omatoimisesti.

column_2_image.alt

Selkä kuntoon

Jos haluat vahvistaa ja kuntouttaa selkääsi, tämä kurssi on sinua varten. Kurssin aikana tehtävistä harjoituksista muodostuu kolme erillistä harjoitusohjelmaa, joilla pystyt myös tulevaisuudessa pitämään selkäsi kunnossa.

column_3_image.alt

Valmennuksia vyötärölle ja lantionpohjalle

column_1_image.alt

Lantionpohjan lihasten tehokuuri

Lantionpohjan lihasten harjoittamisen alkuun auttava kurssi opettaa helpoilla harjoituksilla tunnistamaan omat lantionpohjan lihakset sekä löytämään niihin vahvuutta. Kurssi toteutetaan yhteistyössä Fysioksen fysioterapeuttien kanssa.

column_2_image.alt

Lantionpohjan lihakset kuntoon

Lantionpohjan lihasten hyvinvointiin ja harjoitteluun syvemmin keskittyvä kurssi, jonka harjoitukset vahvistavat, rentouttavat ja venyttävät lantionpohjan lihaksia. Kurssin kaikki harjoitteet ovat fysioterapeuttien laatimia ja se toteutetaan yhdessä Fysioksen fysioterapeuttien kanssa.

column_3_image.alt

TINY WAIST™

Valmennuksessa lähdetään käsittelemään keskivartaloa ja etsimään tiiviimpää vyötäröä kehon omaa painoa käyttävillä harjoituksilla, joilla vahvistetaan syviä vatsalihaksia. Valmennus ei sisällä ruokavaliota tai salivalmennusta, ainoastaan selkeät ja helposti seurattavat harjoitukset keskivartalolle.

Valmennuksia yleiseen hyvinvointiin

column_1_image.alt

column_2_image.alt

FLOW

FLOW-valmennuksessa vahvistetaan lempeästi kehoa, saadaan voimaa ja rauhoitetaan mieltä. Valmennuksessa yhdistyvät jooga, pilates ja rentoutus ihanaksi kokonaisuudeksi, jossa mieli lepää ja keho rauhoittuu.

column_3_image.alt

block_image.alt

Etkö löytänyt kaipaamaasi?

Ei huolta – FITFARMin laajasta valmennusvalikoimasta löydät varmasti myös itsellesi sopivan kurssin. Katso koko kurssitarjonta valikosta tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua löytämään juuri sinulle sopivan valmennuksen!

LIITY SÄHKÖPOSTILISTALLE JA SAA ILMAISIA VINKKEJÄ