Elokuun valmennuslähdöt:

column_1_image.alt

Superdieetti®
2.8. (6vko) | 16.8. (12vko)

Superdieetti on suosittu laihdutusvalmennus, jossa yhdistetään terveellinen ruokavalio monipuoliseen treenaukseen. Valmennuksessa saat tuloksia myös ilman liikuntaa, joten se sopii myös ruokavaliodieetiksi!

column_2_image.alt

Fitmama®
2.8. | 30.8.

Valmennus odottaville ja jo synnyttäneille äideille. Valmennus tarjoaa juuri äitien tarpeisiin räätälöityä liikuntaa ja terveellisen ruokavalion vauva-arjen tueksi!

column_3_image.alt

SPORT™
2.8.

Lähde rakentamaan liikunnallisempaa elämäntapaa! Tämä valmennus tähtää monipuolisten treeniohjeiden ja niitä tukevan ruokavalion avulla sporttisemman arjen saavuttamiseen. Paketti sisältää kaiken, mitä tarvitset lisätäksesi voimaa, kestävyyttä ja liikkuvuutta.

column_1_image.alt

FITBELFIE® & CORE
9.8.

Kuuden viikon keskivartalon ja pakaroiden tehokuuri, jossa yhdistetään sali- ja kotitreenit tehokkaiden tulosten saavuttamiseksi juuri halutuilla kohdealueilla!

column_2_image.alt

5 Kiloa pois
9.8.

Kuuden viikon painonpudotus-valmennus miehille! 5 kiloa pois -valmennus on järkevä, monipuolinen ja tehokas. Voit valita noudatatko pelkkää ruokavaliota vai ruokavalion ja treeniohjelman yhdistelmää.

column_3_image.alt

KETO49®
9.8. | 30.8.

Seitsemän viikon tehokas ketodieetti, jossa painoa pudotetaan erittäin tehokkaasti ketogeenisen ruokavalion ja salitreenin yhdistämällä.

column_1_image.alt

Naisten kotitreenivalmennus
9.8.

Tämä kotitreenivalmennus auttaa sinua kunnon kohottamisessa ja ylläpitämisessä. Tehokkaiden kotitreenien avulla pidät huolta liikunnasta kiireisen arjen keskellä, silloin kun sinulle parhaiten sopii! Mukana myös treenejä tukeva terveellinen ruokavalio sekä vastuskuminauhasetti!

column_2_image.alt

Next Level
16.8.

Valmennus on suunniteltu crosstraining-tyyppistä harjoittelua tehneille tai salilla jo hieman treenanneille, eli sinulla tulee olla perustietämys kuntosaliliikkeistä. Valmennuksen treenit toteutetaan pääosin kuntosalilla vapaita painoja hyödyntämällä sekä oman kehon painoa hyväksi käyttäen.

column_3_image.alt

VHH
23.8.

Tässä ravintovalmennuksessa ei ole kiellettyjä ruoka-aineita vaan muutos vähähiilihydraattisempaan elämään tehdään arkea kestävällä tavalla. Säilytä valmennuksella jo saavutetut tulokset tai pudota painoa syömällä oikein!

column_1_image.alt

Bikini Challenge®
23.8.

Treenaamisesta, kehonmuokkauksesta ja/tai kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista kiinnostuneiden naisten oma verkkovalmennus!

column_2_image.alt

RUN – JUOKSUVALMENNUS™
23.8.

Valmennus sopii kaikille juoksemisesta innostuneille – aina vasta-alkajista kokeneempiin juoksijoihin. Saat käyttöösi kolme eritasoista ohjelmaa, joten saat omalle osaamistasollesi sopivaa treeniä. Valmennukseen kuuluu myös ruokavalio.

column_3_image.alt

GET UP!
23.8.

Uutuus! Parempi kunto kiikarissa? GET UP! on uusi intensiivinen mutta simppeli verkkovalmennus, jonka avulla pääset takaisin treenaamisen makuun ja parannat kuntoasi. Tee kolme 30-40 min ohjattua treeniä viikossa kotona, salilla tai vaikka laiturinnokasta ja kehity!

column_1_image.alt

Tehostartti
aloita kun sinulle sopii

Tämä valmennus auttaa sinut elämäntapamuutoksen alkuun! Saat treeniohjelmat, ruokavalion ja mentaalivalmennuksen painonpudotuksesi tueksi. Aloittaa voit vaikka heti!

column_2_image.alt

Kahvakuulatreenit
ALOITA KUN SINULLE SOPII

Uutuus! Tykkäätkö treenailla kahvakuulalla, mutta kaipaat uusia ideoita treeneihin? Kahvakuulatreenit-kurssi sopii niin aloitteleville kuin kokeneemmillekin kahvakuulailijoille. Kurssi sisältää joka viikolle 2 ohjattua ja 2 liikepankkivideoista koottua treeniä.

column_3_image.alt

Salistartti
ALOITA KUN SINULLE SOPII

Salistartti on kuntosaliharjoittelua aloittelevalle sopiva verkkovalmennus. Salistartti sisältää aloittelijalle sopivan kuntosaliohjelman ja saat paljon vinkkejä valmentajalta turvalliseen kuntosalilla treenaamiseen.

Muista myös nämä valmennukset ja kurssit, jotka voit aloittaa milloin haluat:

  • TINY WAIST™ -kurssi – kavenna vyötäröäsi ja tiivistä keskivartaloasi omaa kehonpainoa hyödyntävillä harjoituksilla
  • Pysäytä herkkukierre mitä jos tällä kertaa ihan oikeasti opettelisit katkaisemaan sokerikoukun ja nujertamaan napostelun – lopullisesti?
  • Stressi haltuun – stressinhallintaa jokapäiväiseen arkeen
  • Apua niskakipuun – helpotusta akuuttiin niskakipuun fysioterapeuttien ohjauksessa
  • Niskat kuntoon – vahvista niskaasi ja hartioitasi fysioterapeuttien laatimilla ohjeilla
  • Apua selkäkipuun – akuutin selkäkivun itsehoitoon tarkoitettu kurssi
  • Selkä kuntoon – vahvista ja opi rentouttamaan selkääsi fysioterapeutin ohjauksessa
  • Lantionpohjan lihakset kuntoon – naisille suunnattu valmennus, jossa lähdetään vahvistamaan ja rentouttamaan lantionpohjan lihaksia
  • Lantionpohjan lihasten tehokuuri naisille – lantionpohjan lihaksien harjoittamisen aloitukseen auttava valmennus naisille
  • Lantoinpohjan lihasten tehokuuri miehille – lantionpohjan lihaksien harjoittamisen aloitukseen auttava valmennus miehille
  • FuncFit™ Reco – monipuolisia kehonhuollon harjoituksia joko itsenäiseksi suoritukseksi tai valmennuksesi tueksi
  • Pysy kunnossa raskausaikana, 7pv – odotusaikaan suunniteltu kurssi raskaudenaikaisen harjoittelun aloittamisen tueksi
  • Pysy kunnossa raskausaikana, 21 pv – odotusaikaan suunniteltu kurssi, joka tukee raskausaikaa ja valmistaa synnytykseen
  • Äidit kuntoon, 7 pv – synnytyksenjälkeisen harjoittelun aloittamiseen suunniteltu kurssi, jonka voit aloittaa heti synnytyksen jälkeen
  • Äidit kuntoon, 21pv – synnytyksenjälkeisen lihaskuntoharjoittelun turvalliseen aloittamiseen ohjaava kurssi, jonka voit aloittaa heti lopputarkastuksen jälkeen

Liity uutiskirjeemme tilaajaksi!