fitmama valmennuksessa ohjeistetaan turvalliseen treeniin synnytyksen jälkeen

Treenaaminen synnytyksen jälkeen – miten lähden liikkeelle?

15.07.2019 2 min lukuaika

Treenaaminen on aloitettava varovaisesti synnytyksen jälkeen ja on hyvä aloittaa tärkeimmistä lihaksista, nimittäin lantionpohjalihaksista.
Lue lisää
raskauden aikainen ruokavalio on tärkeä osa hyvinvointia fitmaman ruokavalio on monipuolinen ja auttaa odottavaa äitiä voimaan paremmin

Äidin raskauden ja imetyksen aikainen ruokavalio

12.07.2019 3 min lukuaika

Lue lisää
äiti ja lapsi leikkivät iloisina fitmama

Oletko sinä jo Fitmamattanut?

12.04.2019 1 min lukuaika

Oletko sinä kuullut äideistä, jotka ovat syöneet ihan mitä sattuu, ovat väsyneitä eivätkä jaksa nousta sohvalta ylös?Ja sitten on tapahtunut jotain maagista ja heistä on tullut energisiä! Mitähän se oikein on?
Lue lisää

FitMama® valmennuksessa treenataan monipuolisesti, myös lantionpohjalihaksia!

Hauis jalkovälissä?

06.09.2018 1 min lukuaika

Lue lisää

LIITY SÄHKÖPOSTILISTALLE JA SAA ILMAISIA VINKKEJÄ