13.09.2018 1 min lukuaika

On aika taas aloittaa suosittu keskivartalo- ja pakaratreenivalmennukseni!

Kun päivitin perinteisen FitBelfie®-valmennuksen uudeksi FitBelfie® & Core -valmennukseksi, se sai valtavasti positiivista palautetta ja siksi se saakin nyt jatkoa!



Mistä on siis kyse?

FitBelfie® & Core on 6 viikon tehokas treenivalmennus, jossa nimensä mukaisesti painotetaan voimakkaasti pakaralihaksia sekä keskivartaloa. Valmennukseen kuuluu 4-jakoinen salitreeni sekä 2 kpl HIIT-treenejä päivityksineen. Treenit päivittyvät 2 viikon välein valmennuksen ajan.

Salitreenissä on 4 erilaista treenipäivää viikkoon, joista kolmena treenataan pakaroita sekä vatsoja. Viikossa tehdään siis yhteensä 3-4 salitreeniä ja koko kroppa treenataan viikon aikana läpi. HIIT-treenejä on mukana 2 kpl, joista toinen on alavartalolle suunnattu ja toinen taas keskivartalolle. Mukana on myös ohjeita ravintoon, mutta tässä valmennuksessa pääpainotus on ehdottomasti treeniohjeissa, joten ruokavalio on suuntaa-antava ja laadittu vain tukemaan kehitystä valmennuksen aikana, eli kyseessä ei ole rasvanpolttodieetti. Tavoite on kehittää kapea keskivartalo ja saada lisää lihasta pakaraan!

Olen suunnitellut paketin niin, että mukana on mahdollisimman monipuolista treeniä painotusalueille, jotta kehitys ja myös palautuminen jakson aikana on mahdollisimman tehokasta.



Pakaroiden osalta liikevalikoima on monipuolinen ja treenit ovat myös erilaisia, jotta kohdelihas saa mahdollisimman monipuolista osumaa kehittyäkseen. Keskivartalotreenissä tehdään paljon liikkeitä kehonpainolla ja keskitytään syvien vatsalihasten treeniin, sillä ne ovat kauniin ja kapean uuman salaisuus.

Lähde siis mukaan jos haluat kokoa tarakkaan ja kapean uuman! Lue lisää valmennuksesta täältä!

Kirjoittaja on FitBelfie®- ja Bikini Challenge® -valmentaja Satu Kalmi


LIITY SÄHKÖPOSTILISTALLE JA SAA ILMAISIA VINKKEJÄ